KAL'DE L'BU 2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAPILAN ÇALIŞMALAR
Kahta Anadolu Lisesi olarak LBU kapsamında ‘’Çevre Kirliliği ve Kentleşme’’ üst başlığıyla 11 farklı alanda çalışmalar yürüttük. Bu çalışmalar kapsamında 11 öğretmen ve 49 öğrencimiz emek verdi. Saha çalışmaları, sunumlar, röportajlar ve afiş çalışmaları ile hem okulumuz öğrencileri hem de Kahta halkı bazında ciddi bir bilinçlendirme çalışması yapıldı. Bu süreçte başta proje koordinatörü coğrafya öğretmenimiz Rabia Mete olmak üzere büyük bir özveriyle çalışan idareci, öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz… Çalıma konularımız ve proje yürütücüleri öğretmen ve öğrencilerimiz aşağıdaki tabloda yer almaktadır:
KAL'DE L'BU 2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAPILAN ÇALIŞMALAR
Kahta Anadolu Lisesi olarak LBU kapsamında ‘’Çevre Kirliliği ve Kentleşme’’ üst başlığıyla 11 farklı alanda çalışmalar yürüttük. Bu çalışmalar kapsamında 11 öğretmen ve 49 öğrencimiz emek verdi. Saha çalışmaları, sunumlar, röportajlar ve afiş çalışmaları ile hem okulumuz öğrencileri hem de Kahta halkı bazında ciddi bir bilinçlendirme çalışması yapıldı. Bu süreçte başta proje koordinatörü coğrafya öğretmenimiz Rabia Mete olmak üzere büyük bir özveriyle çalışan idareci, öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz… Çalıma konularımız ve proje yürütücüleri öğretmen ve öğrencilerimiz aşağıdaki tabloda yer almaktadır:
KAHTA ANADOLI LİSESİ LBU KATILIMCILARI
GRUP ADI |
KONU BAŞLIĞI |
SORUMLU ÖĞRETMEN |
SORUMLU ÖĞRENCİLER |
1. GRUP |
TARİHİ GELİŞİMİ |
RAİFE TUĞBA ÖZTÜRK |
11-D MEYRA DÜNDAR 11-D ÖZLEM ÇOBAN 11-D AYŞE SENA TANRIVERDİ |
2. GRUP |
HAVA KİRLİLİĞİ |
NİMET SEÇKİN |
9-D YUSUF BENEK 9-D HAYRUNNİSA ALAN 9-D YAĞMUR KAVAK |
3. GRUP |
SU KİRLİLİĞİ |
ERDİNÇ ÜNAL ÇARŞANBALI |
11-E BERFİN KABUL 11-E OSMAN GÜLER 11-E HACI YUSUF ERGİN 11-E YUSUF TANRIVERDİ |
4. GRUP |
TOPRAK KİRLİLİĞİ |
ÖZGÜR AYDIN |
10-D Y. EREN BAYKURT 10-D BERAT AKBOĞA 10-D OSMAN YILANCI 10-D ABDULSAMET MUTLU 10-D Y. EMRE KILINÇ 9-B M. TALHA ALAN 9-B M. GAZİ AKEL |
5. GRUP |
GÜRÜLTÜ KİRLİLİĞİ |
MUSTAFA YILMAZ |
MERVE UÇMAK İKRANUR ATABAK ESİLA KAYA |
6. GRUP |
GÖRÜNTÜ KİRLİLİĞİ |
HANZADE ERDOĞAN |
9-A MEDİNE KILIÇ 9-A ELİF ÇOBAN 9-A ELİF ŞAHİN |
7. GRUP |
ELEKTROMANYETİK KİRLİLİK |
FURKAN COŞKUN |
11-F EVVEL YAREN ÇEVİK 11-F NATHAN AVAN 10-A BELİNAY KARATAŞ |
8. GRUP |
KENTSEL DÖNÜŞÜM MODELİMİZ |
ERKAN ARI |
10-B CANAN POLAT 10-B GÜLFİDAN SÖNMEZ 10-C IRMAK DOĞAN 10-D SEVİNÇ KURTOĞLU 10-C CELAL SARAY 10-C AYŞEGÜL AYLİN AKEL |
9. GRUP |
KENTLEŞME VE ÇEVRE KİRLİLİĞİNDE KAHTA ÖRNEĞİ |
RABİA METE |
10-E RUMEYSA KILINÇ 10-E BAŞAK ARSLAN 10-E CEREN DEMİRCİ 10-E M. İKBAL AKEL 10-E MUHSİN KARA 10-E DAVUD YANAK 10-E M. KAYRA BİÇER 10-E M. SEMİH ŞAHİN |
10. GRUP |
KENTLEŞMEDE YATAY MİMARİ VE DİKEY MİMARİ ARASINDAKİ FARKLAR |
MEHMET ARUTAY |
11-B SELCAN TURAN 11-B SÜMEYYE BORAN 11-B İLKNUR ÇOBAN 11-B FATMA ZEHRA BOZKURT 11-A HABİP BUZ |
11. GRUP |
KENTLEŞMENİN İŞ OLANAKLARINA ETKİSİ |
NURCAN KARAKAYA |
9-A H. KENAN KILINÇ 9-A MELİKE KABAK 9-A EYLEM SALAR 9-A TUĞÇE ATAŞ 9-A GÜLRANA DEMİRGÜÇ |